torsdag 17 mars 2011


Jag är inte den som är sjukt duktig på att uppdatera i bloggen. Så nu var det ett tag sen. Vad har hänt sen sist månntro? jo jag har varit sjuk så jag har varit 3 vändor till akuten, varav sista gången blev jag inlagd. Tror att jag är hyfsat frisk nu.

På grund av att jag har varit sjuk har jag inte kunnat delta i skolarbetet och ligger nu efter massa. Så tills på tisdag är planen att jag ska ha skrivit 3 låtar i genrerna Schlager, Minimalisktiskt och Reggae. Dom ska även skickas in i inspelad version.
Håll tummarna för mig!

Bjuder på en bild från en spelning i Lidköping som jag var på för några veckor sedan. Bandet som vi var där för att kolla på heter Motogoat, och delar av bandet går i min klass, och dom var riktigt duktiga. Ett annat band som spelade var Tales of Troy, som även dom var riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar